سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان را اکرام کنید که آنان نزد خداکریم اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :1
کل بازدید :80339
تعداد کل یاداشته ها : 81
103/2/29
2:46 ع
آیت الله نوری همدانی:

امریکا توانایی حمله به ایران را ندارد

قدس آنلاین: آیت الله نوری همدانی گفت: آمریکا با هدف نزدیک شدن به ایران به کشورهای منطقه حمله کرد اما توانایی حمله به ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، آیت الله نوری همدانی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضرت فاطمه زهرا(س) را اولین قربانی راه ولایت دانست و عنوان کرد: حضرت زهرا(س) احساس کردند که محور حکومت در حال تغییر است و بر همین اساس به مسجد کوفه آمدند.
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مهم ترین مساله مردم حکومت است، گفت: الحمدلله حکومت اسلامی امروز به برکت وجود آیت الله خامنه ای استوار است.
وی ادامه داد: شما مرزها را حفظ می کنید، اگر یک لحظه غفلت شود همان امریکایی که به عراق و افغانستان حمله کرده به ایران حمله می کند اما نمی تواند.
استاد درس خارج فقه حوز علمیه قم با اشاره به سالروز شهادت خالد استانبولی ابراز داشت: خالد استانبولی انور سادات را کشت، انور سادت هم کسی است که با اسراییل کنار آمد و این جوان شجاع بود و برخاست و انور سادات را کشت.
این مرجع تقلید شجاعت را لازمه مجاهدان دانست و اظهار داشت: باید دشمنان را بشناسیم و شهامت داشته باشیم.
آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به جایگاه قم در آخرالزمان تصریح کرد: بیداری اسلامی که امروز در منطقه خاورمیانه و جهان به وجود آمده به برکت قم است.
وی همچنین جایگاه اخلاق در اسلام را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: از هر صنفی یک نوع اخلاق مورد انتظار است، از علما انتظار می رود که علم توأم با حلم داشته باشند، تجار و کاسب باید اخلاق کاسبی داشته باشند.
انتهای پیام/
 

انتهای خبر/ قدس آنلاین / کد خبر: 42525